S.V. Impuls

Toekomstig eerstejaars

Welkom

Wat leuk dat je je hebt ingeschreven voor de studie werktuigbouwkunde. Net als zo ongeveer 160 andere studenten ga jij volgend jaar deze studie beginnen en dus ook je studententijd in. Om je medestudenten alvast te leren kennen zijn wij er als studievereniging om je te helpen!

Wie zijn wij?

Laten we ons eerst even kort voorstellen:
Wij zijn studievereniging Impuls, dé studievereniging voor studenten werktuigbouwkunde aan de Haagse Hogeschool te Delft. Als studievereniging zijn wij er om je te helpen met studie gerelateerde dingen en we bieden je mogelijkheden om je skills buiten je vakken om te verbeteren.

Wat doen wij?

Wij organiseren o.a.:

• Excursies & studiereis
  • Lunchlezingen
  • Bijlessen
  • Cursussen & trainingen (denk aan sollicitatietraining, een lascursus of VCA cursussen)

Dit is lang niet het enige wat wij doen, wij zijn er uiteraard ook om te relaxen buiten school of tussen je lessen door. Wij organiseren ook leuke uitjes zoals lasergamen, poolen en een borrel hier en daar is ook niet verkeerd.

Eerstejaarsweekend (EJW)

Ook organiseren wij het Eerstejaarweekeinde (EJW) voor de nieuwe studenten. Dit is een weekend vol met leuke en gezellige activiteiten om zowel je nieuwe studiegenoten als de stad Delft alvast te leren kennen.  Het is dus zeker een aanrader om hieraan mee te doen!

De inschrijvingen van dit weekend gaan via de organisatie van de OWEE, dit is de introweek in Delft. Hierbij kun je aanvinken of je deel wilt nemen aan het OWee, het EJW of beide. Deze inschrijvingen zijn nog niet geopend. Hou de site in de gaten voor updates. Mocht je vragen hebben, schroom dan niet en stuur een mailtje!

Zijn wij een studentenvereniging?

NEE!!! Ons bestaan is volledig voor en door studenten, maar dit maakt ons geen studentenvereniging. Studentenverenigingen zijn er voor het vermaak buiten je studie en wij zijn een studievereniging, wij proberen het studeren leuker te maken. Wij willen niet zeggen dat wij het niet gezellig hebben met elkaar maar ons doel is geheel anders. Wij willen namelijk een uitbreiding zijn op je studie, niet een afleiding

Waarom Lid worden

1. We maken je studie makkelijker en leuker!
  2. Leg connecties die tot ver na je studietijd nuttig blijven
  3. Breid je cv uit met onze commissies & trainingen

Kan ik nu al meegenieten?
Tuurlijk kan dat!

Wordt lid van onze discord server!